Angelo Spiler, Wim Suyderhoud, Eric Coppoolse en Tim (de hond van Angelo) hebben op Koninginnedag geschaakt voor het goede doel, en voor Caissa. Check de foto's!
Het meest talentvolle lid van deze vereniging heeft me gevraagd de slotfase van deze partij online te zetten.
Piet Van der Weide (2158) - Arno Bezemer (2323), 26 april 2011
![]() Rob Witt (2248) | - | ![]() Arno Bezemer (2323) |
Wim Nijenhuis (1931) - Robert Kikkert (2263), 26 april 2011
IM Eelke Wiersma - Enrico Vroombout, 26 april 2011
Dinsdag 19 april speelde Het Negende tegen Laurierboom-Gambiet 2 en deze wedstrijd moest gewonnen worden om de laatste kans op promotie levend te houden. Ons team, uitverkoren om de 2e klasse te ontstijgen, verloor de 1e competitieronde van De Raadsheer 2 en alle navolgende overwinningen ten spijt, het verlies bleek cruciaal want De Raadsheer 2 stond nog slechts 1 remise toe en werd aldus kampioen van de Klasse 2A. Nu was de race voor Het Negende hiermee nog niet geheel gelopen...