Let op: dit is historische informatie. Caissa speelt sinds 8 februari 2014 in het Ignatiusgymnasium.
In het seizoen 2012/13 speelt Caissa zijn KNSB-thuiswedstrijden niet in het gebruikelijke clublokaal (Huize Lydia op het Roelof Hartplein), maar in het Woestduincentrum, eveneens in Amsterdam-Zuid.
